Powered By Blogger

Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Φράσεις που κουβαλάω μέσα μου (Vol. 2)

Η καθημερινότητα εξουσιάζει την αντοχή μιας σχέσης και όχι τα λόγια υποσχέσεων.


Η παραγωγικότητα φτιάχνει νέους δρόμους σκέψης και αμφισβήτησης.


Η ζωή μας αποτελείται από μικρές ιστορίες. Στόχος είναι να βρούμε τον εαυτό μας μέσα σε αυτές.


Οι άνθρωποι που νοιάζονται για σένα, σε ακούν, σε παρατηρούν και σου θυμώνουν περισσότερο. Αλλά λείπουν από κοντά σου τις λιγότερες φορές.


Το κλάμα είναι σαν την αφηρημένη τέχη. Δεν γνωρίζεις ποτέ που θα σε οδηγήσει!


Όταν υποκύπτεις στα θέλω των άλλων, αφήνεις να εξαϋλώνονται κομμάτια του εαυτού σου.



Οι επιθυμίες έχουν διπολικό χαρακτήρα, μπορεί να σε οδηγήσουν στην αγωνία και την μιζέρια ή στην ευρηματικότητα και το ταλέντο.


Η αληθινή ευγένεια γεννιέται από την ευαισθησία. Αλλιώς είναι τυπολατρεία.



Το σώμα πλάθει και δίνει μορφή στην επικοινωνία.


Η μετάνοια δεν σώζει την ντροπή. 


Γονείς και παιδιά, "μικροί" γονείς για "μεγάλα" παιδιά.


Ο συνεχής φόβος να χάσω κάποιον ή κάτι, με φυλακίζει στο ψέμα και στην αγωνία.
























4 σχόλια:

  1. ΣΕ αυτή τη ζωή όλοι αξίζουμε να είμαστε ευτυχισμένοι στο γάμο μας. Ο γάμος είναι για την καλύτερη στιγμή και για τη χειρότερη στιγμή, ο γάμος είναι για να γίνουν δυνατοί και οι δύο γονείς και να μεγαλώσουν τα παιδιά μαζί. αυτό είναι κάτι που χρειάζονται όλοι οι γάμοι. Είμαι ευγνώμων για τη βοήθεια που έδωσε ο DR WALE σε εμένα και τον σύζυγό μου ο γάμος μας ήταν στο σημείο της κατάρρευσης ο σύζυγός μου δεν συνεισέφερε πια σε πράγματα που κάνουμε στο σπίτι, πάντα επικαλείται κάθε είδους δικαιολογίες, δεν τον νοιάζει καν για τα παιδιά μας πια. Καθώς άρχισα να παρατηρώ την αστεία συμπεριφορά του, γρήγορα είπα σε έναν φίλο που με σύστησε στον DR WALE, μετά είπα στον DR WALE για τα προβλήματά μου που αντιμετωπίζω στο γάμο μου. Είναι ακριβώς από εκεί ο DR WALE μου είπε όλα όσα έπρεπε να γίνουν, έκανα όλα όσα μου ζήτησε, πλήρωσα επίσης για τα αντικείμενα που μου ζήτησε. καθώς γράφω αυτή τη μαρτυρία τώρα η ευτυχία μου έχει αποκατασταθεί και εγώ και ο σύζυγός μου είμαστε τώρα ευτυχισμένοι μαζί. Σε περίπτωση που βρίσκεστε στο DR WALE, επικοινωνήστε μαζί του στο WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια και πάλι, ήθελα απλώς να σας ευχαριστήσω για το ξόρκι αγάπης που ήθελα να σας δώσω ένα σύντομο ιστορικό του γάμου μου Ο άντρας μου με άφησε για μια νεότερη γυναίκα και ήμουν συντετριμμένος. Ήταν σαν να τον είχε σε ένα κακό ξόρκι, ο σύζυγος στράφηκε εναντίον μου εν μία νυκτί χωρίς καμία προειδοποίηση. Συνέβη φέτος, ήθελα απελπισμένα να επιστρέψει γιατί είχαμε φτιάξει πολλά μαζί και θα ράγιζε τις καρδιές των παιδιών. Χρησιμοποίησα κάθε ιστότοπο για ορθογραφία που μπόρεσα να βρω χωρίς αποτελέσματα. Μετά είδα μια συγκεκριμένη μαρτυρία για τον DR WALE και μου έδωσε πραγματικά ελπίδα επειδή ήταν παρόμοια με την περίπτωσή μου. Επικοινώνησα μαζί του και μου εξήγησε τα πάντα για το τι έπρεπε να κάνω. Άρχισε να δουλεύει μαζί μου και ως αποτέλεσμα όλων των υπέροχων έργων του, ο σύζυγός μου είναι εδώ αυτή τη στιγμή δίπλα μου, κάτι που είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Είμαι τόσο χαρούμενος και προνομιούχος που γνώρισα τον DR WALE. Ευχαριστώ! Εάν έχετε παρόμοια προβλήματα, επικοινωνήστε με τον DR WALE και να είστε σίγουροι ότι θα λάβετε βοήθεια.
    Εδώ η επαφή του.
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή
    Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί να πονάς στον εαυτό σου, γιατί να αφήνεις την κατάθλιψη να σε καταβροχθίσει όταν μπορείς απλά να επικοινωνήσεις με τον Δρ WALE για να λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις.
    Έχετε δικαστική υπόθεση
    Ψάχνουν για προαγωγή
    Θέλετε να κερδίσετε ένα παιχνίδι τζάκποτ Λοταρίας
    Το HIV/AIDS σας μπορεί να θεραπευτεί
    Πάσχετε από εγκεφαλικό
    Πάσχετε από Καρκίνο
    Έχετε χαμηλό αριθμό σπερματοζωαρίων
    Θέλετε να διορθώσετε τον κατεστραμμένο γάμο σας
    Θέλετε να φέρετε πίσω τον πρώην εραστή σας
    Έχετε ασθένεια/λοίμωξη που θέλετε να θεραπεύσετε
    Χρειάζεστε θεραπεία για τον ιό του απλού έρπητα 2/ PCOS
    και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής.
    επικοινωνήστε με τον DR WALE σήμερα θα φέρω πίσω όλη σας την ευτυχία και θα σας κάνω ξανά ευτυχισμένο.
    Επικοινωνήστε με τον DR WALE στο WhatsApp/Viber/Telegram του:+2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΡΑΣΤΗ ΣΑΣ Ή ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΑΜΜΕΝΗ ΣΑΣ ΣΧΕΣΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ.

    Απλώς στενοχωριέμαι που πονάω και κλαίω τόσο καιρό και πολλές φορές. Ευχαριστώ DR WALE ευχόμουν να σε είχα βρει νωρίτερα, θα με είχες σώσει από πολύ πόνο τα τελευταία πέντε χρόνια ο πρώην εραστής μου με άφησε για μια άλλη γυναίκα σε λίγες μέρες επικοινώνησα μαζί σου DR WALE έφερες πίσω τη διαλυμένη σχέση μου Ξόδεψα μια μικρή περιουσία για να κάνω το ταξίδι των ονείρων μου για να κάνω κάποιες διακοπές, αλλά τι νόημα έχει να κάνω ένα ονειρεμένο ταξίδι χωρίς την αγάπη της ζωής μου. Ο Δρ Ουέιλ μου έδωσε ελπίδα και η ειλικρίνειά του είναι μια ανάσα φρέσκου αέρα, νιώθω τόσο καλά και βαριά ευτυχία στην καρδιά μου για να πάρω πίσω τον πρώην εραστή μου. Αυτός που νόμιζα ότι είχε φύγει για πάντα. Είμαστε παντρεμένοι τώρα καθώς μοιράζομαι τη μαρτυρία μου μαζί σας. Εάν έχετε διαλυμένη σχέση ή διαλυμένο γάμο ή θέλετε να επιστρέψετε τον πρώην εραστή σας, επικοινωνήστε με την DR WALE σήμερα είναι ότι καλύτερο. Η επαφή του είναι WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή